返回網站

《新世代孩子(三)- 學習變化無常》

成日話「風雲變幻無常」,但小朋友嘅圖畫書上,一舊舊雲好可愛,同現實世界好似唔係好同喎?當我哋想小朋友去學習大自然嘅一切時,不如直接帶佢哋去親身感受吓啦!

今次帶小朋友上大帽山近頂,位處800米高,適逢當日低雲壓致雲層偏低,到目的地時,我地同雲層幾乎身處同一高度?喺我哋坐低休息一陣時,有小朋友大叫「後面有好大舊黑雲嚟緊呀!好驚呀!」。

透過天文台測量資料及導師經驗判斷安全後,威廉決定同小朋友一齊留喺原地,讓雲穿過我哋身邊,親身感受風雲嘅力量。

我哋一齊迎接風同雲強大嘅推力,大人要同小朋友合力互相支撐,先可以力挺唔俾風雲推倒。風聲喺耳邊拍打,我哋要好大聲叫喊出嚟先可以互相溝通。小朋友以為會有大雨傾盆而下,慌亂咁著好雨褸先發現「無雨嘅?」,原來細心觀察,雲雖然厚黑,但未至於會有雨水落下。

大人小朋友共同感受,望住風雲喺我哋身邊穿過流走,慢慢遠去,或升高或降低,一時卷動,然後又化作輕霧茫茫散去。我哋都知道,啱啱過去嘅經歷,只有一齊親身感受嘅我哋先可以明白。風雲變幻無常,我哋體驗過。

小編按:以上為活動回顧